Kingcase | Weten waar je op vertrouwt
21758
portfolio_page-template-default,single,single-portfolio_page,postid-21758,ajax_fade,page_not_loaded,,select-theme-ver-1.7.1,wpb-js-composer js-comp-ver-4.3.5,vc_responsive

Weten waar je op vertrouwt

Communicatie campagne gebaseerd op bewijs

Weten waar je op vertrouwt

Voor Zimmer ontwikkelde KingCase de campagne ‘Weten Waar je op Vertrouwt’. Met het oog op een veranderende DMU-samenstelling in de zorgsector adviseerde KingCase de doelgroep te benaderen met de overtuigingskracht van wetenschappelijke feiten. Uit de verzamelde onderzoeksgegevens blijkt een zeer lage kans op her-operaties en een hoge ROI. KingCase maakte brochures, stand-panelen en advertenties.

Zimmer ontwerpt, ontwikkelt, produceert en verkoopt orthopedische reconstructieve implantaten (o.a. heup, knie en schouder) en de daarmee verband houdende orthopedisch chirurgische producten.

Bullits

  • Communicatie Campagne based on evidence
  • Nieuwe DMU in markt vraagt om nieuwe benadering
  • Brochures, advertentie, standontwerp