Kingcase | Wat deed King in 2010?
21705
post-template-default,single,single-post,postid-21705,single-format-standard,ajax_fade,page_not_loaded,,select-theme-ver-1.7.1,wpb-js-composer js-comp-ver-4.3.5,vc_responsive

Wat deed King in 2010?

Wat deed King in 2010?

Meer dan in 2009 šŸ™‚ :

Met nieuwe media

Voor Nexct heeft KingCase een aantal communicatie projecten uitgevoerd. De website van Nexct kreeg een essentiƫle aanvulling: alle Nexct-people hun eigen profielpagina, met direct chatfunctie. Een mooie proof of concept van Microsoft OCS software. Via Google Analytics adviseerde KingCase hoe het paginabezoek te verhogen van 1,5 minuut naar 4 minuten: een interessante case over Adwords versus ouderwetse PR. En daarnaast loopt er een Nexct klanttevredenheidsonderzoek, mooi opgezet via public cloud oplossingen.

Met passie voor bewegen

In samenwerking met Juul4U werden PatiƫntenBeweegDagen georganiseerd. Een concept dat mij persoonlijk aanspreekt: nodig chronische patiƫnten uit, laat ze kennis maken met vele vormen van bewegen om ze te motiveren tot structureel bewegen. Voor 2011 staat alweer een Patiƫnten BeweegDag in de agenda, april worden de cardiologie patiƫnten van het UMCU uitgenodigd voor workshops, lezingen en een informatiemarkt.

Met veel ervaring & expertise

Voor Bouwfonds werd een nieuw standconcept ontwikkeld. Helder en toegankelijk, grappige foto-marketinginteractie op de stand zorgde voor gemotiveerd, actief standpersoneel en veel bezoekerscontact.

 

Klinkt best goed zoā€™n jaar overzicht. Er waren ook wel mindere zaken: een verloren pitch, een Loyalty Plan dat in de koelkast werd gezet tot tweede helft 2011ā€¦ Kan je misschien ook juist een kans voor 2011 noemen. Laten we het daar maar op houden. Al met al ben ik tevreden over 2010 en ik kijk uit naar 2011.

Ik wens iedereen een fit en gezond 2011, met veel mooie interactie!

No Comments

Sorry, the comment form is closed at this time.