Kingcase | Shell introductie Miles&Me
21986
portfolio_page-template-default,single,single-portfolio_page,postid-21986,ajax_fade,page_not_loaded,,select-theme-ver-1.7.1,wpb-js-composer js-comp-ver-4.3.5,vc_responsive

Shell introductie Miles&Me

Shell introductie Miles&Me

In samenwerking met Stage organiseerde KingCase de introductie van het nieuwe loyalty programma Miles&Me aan 2 x 1.500 gastvrouwen en -heren van de Shell stations uit het gehele land. Voor, tijdens en na het bezoek van de musical The Bodyguard werden de Shell medewerkers geïnformeerd en geactiveerd over het nieuwe Miles&Me programma.

Uitgebreide communicatie voorafgaande via de eventwebsite en app resulteerde in een hoge opkomst, interactie tussen de medewerkers uit het gehele land, verhoogde sfeer en verwachtingsniveau. MiER introduceerde op hun bekende, geïmproviseerde wijze de voordelen van het nieuwe loyalty programma. En tijdens de afterparty lieten de bezoekers weten wat zij van de vernieuwingen vonden, via videopitches en via de app!

Bullits

  • Twee avonden 1.500 deelnemers
  • Introductie nieuwe Miles&Me programma
  • Grote betrokkenheid via event App
  • Activatie door video pitches