Kingcase | Goed begin is het halve werk
21762
portfolio_page-template-default,single,single-portfolio_page,postid-21762,ajax_fade,page_not_loaded,,select-theme-ver-1.7.1,wpb-js-composer js-comp-ver-4.3.5,vc_responsive

Goed begin is het halve werk

Productie Zimmer evidence campagnematerialen "Weten waar je op vertrouwt"

Goed begin is het halve werk

En dit jaar gaat goed van start. De kniebrochure voor Zimmer rolde eind januari van de drukpers na een intensieve productieperiode. De kniebrochure is een van de communicatie-middelen uit de evidence campagne die KingCase voor Zimmer ontwikkelde. Met het oog op een veranderende DMU-samenstelling in de zorgsector adviseerde KingCase de doelgroep te benaderen met de overtuigingskracht van wetenschappelijke feiten. Uit de verzamelde onderzoeksgegevens blijkt een zeer lage kans op her-operaties en een hoge ROI. In het verlengde van deze campagne ontwikkelde KingCase ook de uitnodiging van het NOV-jaarcongres, advertenties, een poster voor trainingen en diverse flyers.

Zimmer ontwerpt, ontwikkelt, produceert en verkoopt orthopedische reconstructieve implantaten (o.a. heup, knie en schouder) en de daarmee verband houdende orthopedisch chirurgische producten.

 

Bullits

  • Evidence Campagne "Weten waar je op vertrouwt"
  • Uitnodiging NOV jaarcongres
  • Brochure evidence knie
  • Posters trainingen
  • Advertenties evidence