Kingcase | Fruit for thought
165
portfolio_page-template-default,single,single-portfolio_page,postid-165,ajax_fade,page_not_loaded,,select-theme-ver-1.7.1,wpb-js-composer js-comp-ver-4.3.5,vc_responsive

Fruit for thought

Interne communicatie voor Amsterdam RAI

Fruit for thought

Interne communicatiecampagne voor Amsterdam RAI

In opdracht van Amsterdam RAI organiseerde KingCase een interne communicatie campagne, met het doel de medewerkers van Amsterdam RAI bewust te maken┬ávan gewenste en ongewenste bedrijfscultuur elementen. In de ontwikkelde personeelsmotivatie actie, werd 6 weken aandacht gevraagd voor bedrijfscultuurelementen. Door op een positieve manier aandacht te vragen voor gewenst gedrag en dat door medewerkers te laten belonen. Met een creatieve vertaling van eigenschappen van fruit werd op humoristische manier iedere week een collega in het zonnetje gezet door collega’s. Fruit for thought!

  • In opdracht van Amsterdam RAI
  • 6 weken interne campagne
  • creatieve ontwikkeling concept
  • bewustwording gewenst gedrag
Doelstelling

Bewustwording medewerkers: gewenste en ongewenste cultuurelementen