Kingcase | Bouwfonds
21743
portfolio_page-template-default,single,single-portfolio_page,postid-21743,ajax_fade,page_not_loaded,,select-theme-ver-1.7.1,wpb-js-composer js-comp-ver-4.3.5,vc_responsive

Bouwfonds

Fotomarketing

Bouwfonds

Vorig weekend presenteerde Bouwfonds de nieuwe woningbouwprojecten aan woningzoekenden in Rotterdam. In de Cruise Terminal realiseerde KingCase i.s.m. Cieremans mc een interactieve beurspresentatie. De stand kreeg een nieuwe heldere uitstraling in Bouwfonds stijl. Doelstelling was om leads en naw-gegevens te genereren.

interactie

De leads zijn gegenereerd. Dialoog met bezoekers ontstond makkelijk bij de chromakey wand van de fotograaf. Iedere bezoeker kon zich laten fotograferen bij zijn of haar droomhuis. Na opgave van naw-gegevens werd per mail de foto-link toegezonden. De laagdrempelige, grappige fotoactie genereerde bezoekers, naw-gegevens en positieve stemming onder de standbemanning van Bouwfonds.

Bullits

  • interactieve beursdeelname
  • leadgeneratie
  • motivatie standbemanning