Kingcase | 10 jaar Real Time
21738
portfolio_page-template-default,single,single-portfolio_page,postid-21738,ajax_fade,page_not_loaded,,select-theme-ver-1.7.1,wpb-js-composer js-comp-ver-4.3.5,vc_responsive

10 jaar Real Time

Doing Good!

10 jaar Real Time

Communicatieplan

KingCase schreef een communicatieplan voor Real Time Solutions. Zowel in de interne als externe communicatie rondom het 10-jarig bestaan stond centraal dat Real Time het zakelijk heel goed deed en daar graag een goed doel in wilde betrekken. De keuze viel op War Child.

Interne motivatie campagne

Acties van eigen medewerkers (gesponsorde fietstochten, huiskamerdiners en loterijen) leverden € 17.500 voor WarChild.

Externe communicatie

Het thema en de acties voor WarChild bood mooie P.R. berichten en momenten. Daarnaast bood het 10-jarig bestaan  mooie aangrijpingspunten voor het opschroeven van de externe communicatie. Een weblog, regelmatige nieuwsbrief, aanbiedingen.

Bullits

  • € 17.500 ingezameld voor WarChild
  • Nieuwsbrief, persberichten, website
  • Eindejaars receptie met Marco Borsato