Kingcase | Portfolio Categories Interne communicatie
90
archive,tax-portfolio_category,term-interne-communicatie-2,term-90,ajax_fade,page_not_loaded,,select-theme-ver-1.7.1,wpb-js-composer js-comp-ver-4.3.5,vc_responsive

Archive

Shellfiewand Miles&Me

Shell introductie Miles&Me

In samenwerking met Stage organiseerde KingCase de introductie van het nieuwe loyalty programma Miles&Me aan 2 x 1.500 gastvrouwen en -heren van de Shell stations uit het gehele land. Voor, tijdens en na het bezoek van de musical The Bodyguard werden de Shell medewerkers geïnformeerd en geactiveerd over...

0
0

Net zo vrij als jij

In opdracht van The LiveHouse produceerde KingCase een tweedaagse conferentie voor 's Heeren Loo. Het thema 'Net zo vrij als jij' vormde de leidraad voor een congres over het afschaffen van vrijheidsbeperkende maatregelen in de gezondheidszorg. Op 2 oktober kwamen relaties uit de gezondheidszorg naar...

0
2

Fietsen met Rooks

Onder het motto ‘klimmen tot het hoogste niveau’ ging Nexct met relaties fietsen. KingCase briefde Steven Rooks hoe deze groep te motiveren tot succesvol samenwerken, de top bereiken, presteren en omgaan met tegenslagen. Rooks hield een professioneel verhaal over: efficiënt klimmen, veilig dalen, gerichte verdeling...

0
0

Ceva Logistics

Web guide for loyalty KingCase produceerde een interne webgids voor de accountmanagers van Ceva Logistics Benelux. In de gids vinden de accountmanagers richtlijnen hoe om te gaan met hun klanten om loyaliteit te beinvloeden. Naast de richtlijnen ook allerlei hulpmiddelen: voorbeeld draaiboeken, uitnodigingen, give aways, gadgets en...

0
0

10 jaar Real Time

Communicatieplan KingCase schreef een communicatieplan voor Real Time Solutions. Zowel in de interne als externe communicatie rondom het 10-jarig bestaan stond centraal dat Real Time het zakelijk heel goed deed en daar graag een goed doel in wilde betrekken. De keuze viel op War Child. Interne motivatie...

0
0

Expeditie Veiligheid

Werving jonge leden: 12 interactieve workshops In opdrecht van de FNV Horecabond organiseerde KingCase een evenement in het Spoorwegmuseum. Het evenement had meerdere doelstellingen. Het bood leden en potentiele leden kennismaking met de bond en de mogelijkheid minimaal 3 workshops over veiligheid in de horeca te volgen. Kader congres Tevens...

0
0

Fruit for thought

Fruit for thought. KingCase ontwikkelde een communicatie campagne voor gewenste bedrijfscultuureleenten van Amsterdam RAI....

0
38